zaterdag 19 januari 2013

[(Web)shoplog] Miniinthebox.com

Vandaag een berichtje zonder nail art, maar wel met nagelspulletjes. Ongeveer een maand geleden plaatste ik een bestelling bij miniinthebox en afgelopen week kwam het pakketje binnen. Wat ik besteld had? Lees snel verder!



Ik bestel niet zo vaak iets op internet, maar toen mijn zus mij over deze webshop vertelde moest ik natuurlijk een kijkje nemen. Al snel was ik verkocht (niet letterlijk ;)). Er waren allemaal leuke dingen te koop voor niet veel geld en -ook handig- geen verzendkosten!

Balpen met gezichtsuitdrukkingen

Het eerste wat ik jullie wil laten zien deze schattige pen. Omdat de pen uitschuifbaar is was ik hier erg benieuwd naar. En omdat hij toch maar €0.82 kostte belandde hij al snel in mijn mandje. Helaas kon ik niet kiezen welke kleur ik wilde, dus kreeg ik deze groene.



De 'vitaminepen' is wel wat groter dan ik had gedacht, maar daardoor past er ook wel weer meer inkt in :). De inkt is blauw en ik vind de pen fijn schrijven. Ik liet hem al wel vallen en daardoor zit er een barst in het hoofd, maar voor die 82 cent is dat best logisch.

Ketting met retro fiets

Als tweede belandde deze ketting met een fiets eraan in mijn mandje. Het leek me een leuke ketting en €1,19 voor een ketting vind ik niet veel.



Veel mensen merkten de ketting op, wat natuurlijk altijd leuk is :). De fiets is wel weer wat groter dan ik had dacht, maar daardoor is 'ie niet minder leuk.

Tape nagel decoratie

Er zijn zelfs nail art spullen te koop bij deze webshop :D. Allereerst wil ik jullie deze nail art tape laten zien. Deze tape kan je op je nagels plakken en er dan op laten zitten of op je nagels plakken, eroverheen lakken en hem er dan weer afhalen zodat je een hele strakke lijn krijgt op je nagels. Per rolletje kost de tape €1.83. Hier kon je wel een kleurtje kiezen en ik koos voor de blauwe.



Ik heb nog nooit eerder nail art tape in het echt gezien, maar wat me opviel is dat het hele dunne tape is en ook een klein rolletje. Binnenkort zal ik er een nail art mee maken en hem dan natuurlijk aan jullie laten zien :).


Nail art penselen

Last, but not least komt hier het product waar ik het meest blij mee ben: nieuwe nail art penselen!! Ik had al wel wat penseeltjes, maar nieuwe waren zeer welkom ;). Ik heb voor drie penselen €2.01 betaald.



Ik ben echt heel blij met deze penselen. Als je ze in een echte nail art winkel koopt ben je toch al snel veel geld kwijt. Of ze fijn zijn zal ik binnenkort uittesten.


In totaal was ik €5,85 kwijt voor 4 leuke producten. Wat ik wel jammer vind is dat je op de site niet goed kan zien hoe groot de producten zijn. Omdat de producten helemaal uit China moeten komen, duurt het wel even voor je de bestelling binnenkrijgt, bij mij ongeveer 3,5 week. Op de site kan je heel veel verschillende producten vinden en je kan er uren rondkijken, dus, PAS OP, kijk alleen op deze website als je genoeg tijd hebt ;).

Heb je ooit wel eens gehoord van miniinthebox.com?




Geen opmerkingen:

Een reactie posten