dinsdag 5 februari 2013

Sideways manicure

Op de website weheartit.com kwam ik een foto tegen van een sideways manicure. Iets waar ik nog nooit van gehoord had, maar het zag er heel mooi uit. Dit wilde ik ook :P.

Je kan de foto (en het bericht erbij) hier bekijken:
http://www.shefinds.com/2012/how-to-diy-the-sideways-french-manicure-in-5-steps/ 

Mijn sideways manicure is zo geworden:




Als basiskleur heb ik Heavy Metallilac (nummer 800) van Catrice cosmetics gebruikt. Dit is een paarse lak met kleine glittertjes erin. Helaas is hij wel een beetje streperig.


Ik vind de nail art op het plaatje dat ik gevonden had wel wat mooier dan mijn nail art. Toch vind ik het een leuke nail art.


Heb jij wel eens van een sideways manicure gehoord?


2 opmerkingen:

  1. Wat leuk zeg! Ik had het ook nog niet gezien & gedaan, ga ik ook eens doen!
    Oh & ik volg je nu via bloglovin :D Doe je mee met mijn winactie? :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk gedaan!
    Ik kende deze manicure ook nog niet, maar ik vind hem er erg gaaf uitzien :)

    BeantwoordenVerwijderen