maandag 4 maart 2013

[Inspirerend] Video's van creatieve mensen

Vandaag even wat anders dan nagels. Soms kom ik op het internet geweldige filmpjes tegen van mensen die heel creatief zijn. Vandaag wil ik jullie er graag wat van laten zien!




Het eerste filmpje is geniaal. Ik zal niet te veel verklappen, want dan is het filmpje niet meer leuk. Maar wat ik wel kan zeggen is dat deze man een groot talent heeft en heel verrassend is :).
------------------------------------------------------------------------------------------------------------


In dit tweede filmpje kan je precies zien hoe deze man met tape prachtige portretten maakt. Wow! En dat met zoiets simpels als tape!
------------------------------------------------------------------------------------------------------------


In derde filmpje gebruikt deze straatartiest weer heel and materiaal: graffiti (of iets dergelijks). Ik vind het inspirerend om te zien hoe hij alledaagse dingen, zoals papier en pannendeksels, gebruikt om zijn schilderij te maken. 
------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Als ik er een zal moeten kiezen welke ik het meest inspirerend vind, kies ik toch voor de middelste: de man met het tape, omdat ik hem het origineelst vind van deze drie. Het knappe van de andere twee is wel dat ze hun schilderijen in een hele korte tijd maken.

Welke video inspireert jou het meest?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten