zaterdag 30 maart 2013

[Maandoverzicht] Maart 2013

We zijn alweer op een kwart van het jaar 2013. Wat gaat dat snel!
Hier komen de blogs van de afgelopen maand:



Op 4 maart verscheen er een blog die helemaal niks te maken had met nagels. Het was een blog met daarin drie filmpjes van zeer creatieve mensen. Klik hier om het terug te lezen (kijken ;) ).

De dag erna werd ik 18 jaar! Ik heb een leuke verjaardag gehad :).

Op 9 maart verscheen een nail art met pastel kleuren. Deze is hier terug te lezen. 


Op 14 maart kwam er een nail art met fototutorial online. De nail art doet je misschien een beetje denken aan een picknick kleed ;). 

Op 23 maart kwam de laatste blog van deze maand online. Geen nail art, maar een artikel waarin ik twee lakken (Max Nails Pink en OPI I'm Indi-a Mood for Love) met elkaar vergeleek. En ik kan je beloven: er komt komende maand nog zo'n soort artikel online :).

Als ik een nail art op deze blog heb geplaatst, kom er nu ook een foto van op weheartit. Dit is een site met heel veel afbeeldingen. Klik hier om op mijn weheartit te komen.

Wat vond jij het leukste artikel van deze maand? Zit jij ook op weheartit?




Geen opmerkingen:

Een reactie posten