zaterdag 9 maart 2013

Pastel strepen

Zoals jullie al konden lezen was ik afgelopen dinsdag jarig. Natuurlijk kreeg ik ook nagellak, waaronder deze kleur mintgroen, die op de foto meer blauw lijkt. 


Toen ik het kleurtje eerst op m'n nagels had wilde ik het kleurtje wel nog goed zien. Daarom besloot ik om op 1 nagel een nail art te maken. Dit heb ik gedaan met behulp van striping tape (die je kon zien in het artikel van miniinthebox.nl)


Zoals je ziet heb ik eerst mijn hele ringvinger beplakt met striping tape. Toen heb ik elk hokje een andere kleur gegeven. Op de foto's zijn de kleuren een beetje apart dus ik zal even zeggen welke kleuren het zijn ;): de ondergrond is groen, het lange vlak is roze, dan is er nog een vlak licht blauw en een licht grijs.


Heb jij wel eens striping tape gebruikt?



1 opmerking: