donderdag 14 maart 2013

Rood geblokt met blauw kant (+ foto tutorial!)

Soms loop ik al een tijdje met een idee rond, maar heb ik geen tijd om het te maken. Zo ook met deze nail art. Maar het is er toch van gekomen :). Hier is ie:



Ik was al een tijdje van plan om eens ruitjes op mijn nagels te maken, maar dan in het roze, net als mijn kaftpapier :). Toen ik begon met deze nail art was ik ook helemaal niet van plan om er ruitjes van te maken, ik wilde eerst verticale strepen maken met het blauwe kant. Maar toen ik de strepen er eenmaal op had zitten bedacht ik dat het wel heel erg op een zeemans nail art zou gaan lijken. En daar had ik niet zo'n zin in ;).

Zonder het blauwe kantje

Ik heb ook deze keer weer elke keer nadat ik een volgende stap had gedaan een foto gemaakt. Het resultaat: een foto-tutorial :).

Om de rode lijnen te maken heb ik gebruik gemaakt van een penceeltje. De blauwe stippen die je op de 4e foto ziet heb ik gemaakt met een dotting tool. Daarna heb ik de baan eronder opgevuld (sorry, vergeten een foto te maken) en daarna heb ik er witte stippen inzet met een dotting tool. 

Loop jij wel eens een tijd met een nail art idee rond?




3 opmerkingen:

  1. Wat heb je dit mooi gedaan! Wauw wat knap!

    Als je het leuk vind: ik organiseer vandaag een link party, dit houdt in dat je reclame mag maken voor 3 van je leukste artikelen van afgelopen week inclusief een foto en een link naar je blog! Tof toch!?:) zou het leuk vinden als je mee zou doen!

    Liefs Rosie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze nail art vind ik heel tof! Doet me een beetje denken aan zo'n leuk picknick kleed, i like it <3

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankje!
      Ja, daar deed het mij ook wel een beetje aan denken :).

      Verwijderen