donderdag 11 april 2013

Roemeense manicure

Afgelopen zomer was ik in Roemenië. Daar waren we ook in een glasfabriek, waar ze allerlei glazen maakten met mooie schilderingen erop. Op een van deze schilderingen is deze nail art geïnspireerd. Ik heb deze nail art ook een keer op mijn teennagels gemaakt, maar ik weet dat er mensen zijn die liever geen foto's van teennagels zien, dus heb ik die maar niet in dit bericht geplaatst.
Na mijn examens ga ik weer een weekendje naar Roemenië en ik heb er nu echt al zo veel zin in!!!

Deze nail art is ook weer een nail art uit de oude doos. Deze is al een keer eerder op mijn vorige blog verschenen. Op mijn vorige blog had ik ook de gewoonte om elke keer in paint een tutorial te maken van de nail art. Aangezien ik er ook één van deze nail art heb, plaats ik hem hier ook maar gewoon.


Deze nail art heb ik 'Roemeense manicure' genoemd, omdat het wel een beetje lijkt op een French Manicure. Maar deze is geïnspireerd op Roemenië, dus is het een Roemeense manicure ;).

Wat vind jij van deze nail art?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten