maandag 17 juni 2013

Geslaagd!!!

Jeej! Afgelopen donderdag heb ik te horen gekregen dat ik geslaagd ben voor mijn vwo!
Ik ben heel blij dat ik niks hoef te herkansen doordat er examens gestolen zijn of doordat ik gezakt zou zijn. 
Tijd dus om vakantie te vieren!
Van mijn ouders kreeg ik voor mijn slagen onder andere een lakje van Maybelline New York die ik jullie vandaag graag wil laten zien. 



Het lakje waar ik het over heb is nummer 635, genaamd 'Surreal'. Je hebt bij deze lak echt wel twee laagjes nodig, want met een laagje is ie heel waterig. Het kwastje is rond afgesneden. In het potje lijkt de lak een soort van blauw, maar op m'n nagels is ie wat paarser.


Voor de nail art heb ik eerst een gradient gemaakt waar ik de paars-blauwe Surreal heb over laten lopen in een blauwe kleur. Daarna heb ik de witte lijnen gemaakt en de blauwe schaduw. Daarna heb ik de roze stipjes gemaakt.


Wat vind je van deze nail art?



1 opmerking: