dinsdag 11 juni 2013

Horizontaal en verticale strepen

Wat een spanning zeg! Vanmiddag of morgen wordt waarschijnlijk bekend of er examens overgemaakt moeten worden. Als dat in heel Nederland zo is, betekent dat dat ik weer aan de bak moet :(. Bah... totaal geen zin in!! 
Maar op dit moment kan ik er niks aan doen, want ik weet niet om welke examens het gaat, dus heb ik m'n nagels weer eens gelakt :). 


Ik heb deze nail art gemaakt met stripers en een hoop geduld ;).
De achtergrondkleur is 'I love bad boys' van Essence en de stripers zijn van Max nails. 


Om nog even terug te komen op de examens: ik wacht maar rustig af en zie wel wat komt...

Heb jij ook examens gedaan?


2 opmerkingen:

  1. Leuk gedaan! Leuk kleurtje blauw heb je ook gebruikt en de kleine streepjes in verschillende richtingen maken het net af!

    BeantwoordenVerwijderen