donderdag 27 juni 2013

[Tag] Nagellak

Vandaag een keer een ander soort artikel, namelijk een tag. Dit is een soort van vragenlijst en deze gaat over nagellak. Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden!



Uit hoeveel nagellakjes bestaat jouw stash? 
Poeh... ik heb eigenlijk geen idee.
(Een aantal minuutjes later) Het zijn er iets meer dan 100 :).


Van welk merk bezit je de meeste lakjes?
Dat is toch wel Essence. Ik vind het een fijn en goedkoop merk.

Wat is de meest voorkomende kleur?
Blauw! Er belanden op de een of andere manier toch wel vaak blauwe lakjes in mijn mandje ;). 


Blauwe lakjes =D


Zijn er kleuren/finishes die je niet bezit?
Ja, vast! Ik heb nog geen glow in the dark nagellak of sand finish nagellak. Ook bezit ik weinig glitterlakjes. 

Welke nagellak draag je het meest? Schrijf de kleur en het merk op!
Ik heb op dit moment net een nieuwe witte lak (Rituals..., nummer 7370, French Manicure), dus deze heb ik al een paar keer opgedaan. Daarnaast vind ik That's what i mint! van Essence (nummer 146) een heerlijk kleurtje!


Essence - That's what I mint!
Bij welk lakje blijf je je afvragen waarom je die nog niet hebt weggegooid?
Ik heb best wel veel nagellakjes die eigenlijk al opgedroogd zijn. Zo heb ik een setje van 6 stripers die ik in Oostenrijk heb gekocht twee jaar geleden. Deze stripers zijn echt niet meer te gebruiken, maar ze zijn het begin geweest van mijn nagellak hobby, dus ik kan ze nog niet weg doen ;).

Gebruik je base- en topcoat?
Ja! Als ik geen base coat gebruik verkleuren mijn nagels (nog) sneller. 
En ik vind dat een nail art er veel beter uitziet met een top coat. Het wordt gewoon één mooi laagje.

Stempel je liever, of doe je nail-art met de losse hand?
Dit is een makkelijk te beantwoorden vraag voor mij. Ik maak liever nail arts met de losse hand! Dat kan je ook vast wel zien aan mijn nail arts :). Bij nail arts met de losse hand kan ik beter mijn creativiteit kwijt dan bij stempelen. 

Hou je van shimmers en glitters, of liever van een crème finish?
Als ik moet kiezen kies ik toch wel voor een crème finish, omdat je daar gewoon veel mee kan. Ik vind shimmers ook wel heel mooi. Met glitters heb ik iets minder.

Voel je je kaal zonder nagellak?
Jawel, niet zo heel erg, maar wel een beetje. Vooral als mensen m'n nagels willen zien en ik er niks op heb ;). 

Welke nagellak draag je op dit moment?
Op dit moment draag ik een nail art met als basis nummer 7370 van Rituals... met als naam French Manicure, wit dus.

Rituals... - French Manicure
Dit was de nagellak tag. Ik vond het leuk om in te vullen en ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen. 

Wil je meer tags zien?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten