vrijdag 19 juli 2013

Green Pink White

Vandaag weer eens een makkelijke nail art. Ik zal jullie zo vertellen hoe ik hier op ben gekomen, eerst komt de foto:

Ik had eerst mijn nagels allemaal groen gelakt. Ik had namelijk een nail art idee. Dit pakte alleen niet zo uit als ik wilde (binnenkort komt poging twee ;) ). Ik had het idee alleen nog maar op mijn duim en ringvinger gedaan, dus de nagellak ging er daar af. Ik bedacht dat het wel leuk zou zijn als ik daar een ander kleurtje op zou doen. Dat werd roze.
Ik vond het toch wel een beetje saai, dus zocht ik een kleurtje die bij groen en roze paste om het op te vrolijken. Dat werd wit. 

Toen ik de top coat aan het toevoegen was kwamen er allemaal kleine zwarte vlekjes op mijn nagels. Vandaar dat ik -voor het eerst sinds het bestaan van deze blog- de foto heb bewerkt in paint (behalve dan om er een linkje in te zetten).
Vandaar ook dat er maar 1 foto bij deze post zit.

Heb jij wel eens last van een vlekkende top coat?


1 opmerking: