dinsdag 6 augustus 2013

Roemeens servies (+ foto tutorial!)

Toen ik laatst weer eens in Roemenië was, logeerde ik (met een heel stel anderen) in een leegstaand huis. De mensen waren vertrokken, maar ze hadden nog wel allemaal spullen in het huis laten staan. Zo stonden er in de kasten nog een heel stel theepotten en kopjes. Deze waren allemaal mooi versierd. Door een set servies heb ik mij laten inspireren vandaag.


Het leek me ook wel weer eens leuk om een foto tutorial te maken. Dus voila, hier is ie! Een paar keer was ik vergeten een foto te nemen, dus was ik al met een volgende vinger bezig. Niet zo handig!


Ik ben zelf erg blij met hoe deze nail art is geworden :). De kleuren zijn wel wat feller dan die van het servies, maar dat vind ik juist mooier ;).
Als je nog een vraag hebt over de tutorial of over de lakken die ik gebruikt heb, zeg je het maar!


Haal jij ook wel eens je inspiratie uit spullen om je heen?


1 opmerking: