dinsdag 22 oktober 2013

Triangle nails

Nog nooit eerder heb ik triangle nails gemaakt. Ik had eerst alleen mijn nagels grijs gemaakt. Ik wist niet zo goed wat ik er verder op wilde gaan maken. Al snel merkte ik dat ik allemaal nail arts aan het verzinnen was met blauw erin, terwijl ik juist al zo veel nail arts met blauw maak. Daarom besloot ik dat ik deze keer geen blauw zou gaan gebruiken. Dat was moeilijker dan ik dacht!
Dit is uiteindelijk het resultaat geworden. De rood-roze lak is nummer 277 van KIKO make up Milano. Dit is een glitter lak die ik heb gekocht in Napels. De shoplog hierover kan je hier lezen. Ook zie je hier wat close-up foto's van de lak.


Gebruik jij ook vaak dezelfde kleuren?


1 opmerking:

  1. wow, ik vond mijn zusje al goed. Maar dit is echt super! Mijn zusje vraagt trouwens wel of je nog leuke ideeën hebt voor Halloween?

    BeantwoordenVerwijderen