zaterdag 30 november 2013

[Maandoverzicht] November 10-day Nail Art Challenge

Wow! De maand is al weer om! Een maand met maar liefst 10 nail arts :). Tijd voor een overzichtje!

Afgelopen maand heb ik de November 10-day Nail Art Challenge van Erica's Nails and More gevolgd. Dit was de eerste keer dat ik een Nail Art Challenge heb gedaan en ik vond het erg leuk! 


Als je op de titel boven elke foto klikt, opent je browser in een nieuw tabblad het artikel.











Ik wil jullie bedanken voor al jullie lieve reacties en ik wil Erica bedanken dat ik haar nail art challenge mocht gebruiken!

Mijn favoriete nail art van deze maand is dag 2: Polka Dots. 

Welke nail art van deze maand vind jij het mooist/leukst?


1 opmerking:

  1. Allemaal mooie nailarts! Je biggetjes en de ombre vind ik het aller mooist!

    BeantwoordenVerwijderen