donderdag 19 december 2013

[De nagels van...] Danique

Afgelopen weekend was m'n broertje jarig en natuurlijk kwam er allemaal visite. Zo kwam ook Danique, het zusje van mijn broertjes beste vriend. Danique is 7 jaar oud en ze vind het heel leuk als ik haar nagels lak. Ook dit keer vroeg ze weer of ik haar nageltjes wilde lakken.
Danique houdt er heel erg van als elke nagel een ander figuurtje heeft ;). Zo heeft ze ook een keer op elke nagel een ander dier gehad. Dit keer was het thema kerst/winter. Op haar duimen kwamen kerstbomen, op de wijsvingers kerstballen, sneeuwvlokken op de middelvingers, sneeuwpoppen op de ringvinger en tot slot kerststerren op de pinken.



Danique heeft best kleine nagels (ze is ook nog maar 7), dus het was nog een heel gepriegel. Toen ik klaar was met haar nagels, leek het ons leuk als zij mijn nagels zou gaan lakken. Het resultaat daarvan zie je binnenkort!

Lak jij wel eens kleine nagels?


1 opmerking:

  1. Wat leuk! Ik kan me goed voorstellen wat een gepriegel dat geweest moet zijn maar erg goed gelukt! Ben ook benieuwd naar de vervolgpost.

    BeantwoordenVerwijderen