dinsdag 4 februari 2014

[Tri Polish Challenge] Brown, Pink & Grey #1

Eens in de zoveel tijd, vaak als ik even geen inspiratie heb, struin ik het internet af naar een leuke challenge. Zo deed ik afgelopen november al de November 10-day Nail Art Challenge. Helaas is het vaak zo dat de challenges al begonnen zijn als ik ze tegen kom. De challenge die ik nu wil gaan doen is ook al een tijdje bezig, maar het is heel makkelijk om met een nieuwe maand in te stromen. Vanaf nu vind je elke dinsdag een post die hoort bij de Tri Polish Challenge. Het idee is het volgende: elke maand zijn er drie kleuren en daarbij moet je vier verschillende nail arts bij maken die je dan op dinsdag post. Vandaag de eerste!
Zoals je al ziet zijn de kleuren voor februari bruin, roze en grijs. Niet kleuren die ik zomaar zou kiezen. Roze en grijs samen vind ik best mooi staan, bruin en roze ook, maar grijs en bruin zo ik niet zo snel bij elkaar in een nail art stoppen. 


De regels van de challenge zijn me nog niet helemaal duidelijk, maar dat komt vast onderweg wel :). In ieder geval kan je de komende vier weken de Tri Polish Challenge verwachten. 
De Tri Polish Challenge is ooit bedacht door The Crumpet, een nail art blog.

Heb je al wel eens gehoord van de Tri Polish Challenge?







1 opmerking:

  1. Wat een leuke challenge zeg, vind je eerste nail art al heel erg geslaagd! :)

    BeantwoordenVerwijderen