dinsdag 25 februari 2014

[Tri Polish Challenge] Brown, Pink & Grey #4

Zo, zo. Dit was alweer de laatste Tri Polish Challenge van deze maand. En ik moet zeggen, 4 keer is voor deze kleurencombo genoeg. Het liefst had ik nog een hele mooie gedetailleerde nail art gemaakt, maar helaas wilde dat niet lukken. Allereerst was het al lastig om iets te verzinnen met deze kleuren en toen dat ook niet lukte ben ik toch maar weer voor het abstracte gegaan. 
Met deze nail art is bovenstaande afbeelding ook tot voltooiing gekomen :). Ik vond het een erg leuke ervaring. Mijn favoriet van deze maand Tri Polish Challenge is de tweede nail art. Het Saran Wrap vond ik erg goed gelukt voor een eerste keer. 

Volgende maand ben ik ook weer van de partij! Dan zijn de kleuren blauw, paars en groen. Ik zie ernaar uit!


Hieronder kan je de inzendingen zien van de andere dames die ook meedoen aan deze challenge! In de loop van de dag/avond komen er steeds meer bij en de vorige weken was het zeker de moeite waard om ze te bekijken! Geniet ervan!

Welke van de vier vind jij de mooiste nail art?




Geen opmerkingen:

Een reactie posten