dinsdag 18 maart 2014

[Tri Polish Challenge] Green, Bleu & Purple #3

Dit is alweer de derde week van de Tri Polish Challenge van maart. En ik blijf deze kleuren heerlijk vinden om mee te werken. Vorige maand was ik de kleurencombi van roze, grijs en bruin snel zat, maar deze maand valt het me hartstikke mee! Dus ook vandaag pakte ik weer mijn paarse, groene en blauwe lakjes uit de kast en ging aan het werk.
En voila, dit is het resultaat! Ik vind hem zelf erg leuk geworden :). Het zijn wel, net als vorige week bloemetjes, maar wel weer heel anders.



Wat vind je trouwens van de vorm van mijn nagels? Ik ben een beetje aan het experimenteren. Zo had ik de eerste week van deze maand mijn nagels rond gevijld (zie bovenste foto) en zijn ze nu recht. Zelf vind ik ze recht gevijld het mooier, maar helaas breken ze dan wat sneller. 

Wat vind je mooier: rond of recht gevijlde nagels? 





Geen opmerkingen:

Een reactie posten