dinsdag 25 maart 2014

[Tri Polish Challenge] Green, Bleu & Purple #4

Vandaag in de Tri Polish Challenge een techniek die ik nog nooit eerder gebruikt heb. Ik weet eigenlijk niet hoe deze techniek heet, maar ik zou het iets noemen als 'dry brush nail art'. En wat fijn is: je hebt er geen speciale borsteltjes, tape of dotting tools voor nodig. 
Deze techniek kwam ik een aantal weken geleden als eerste tegen op Ramona's blog Beauty Nails Fun. Om naar het artikel te gaan, klik hier. Sinds dien heb ik meerder nail arts gezien die deze techniek gebruiken en het leek me leuk om t zelf ook eens te proberen.
De foto's waren weer lastig te maken. De neongroene kleur zie je op mijn nagels bijna niet en in het flesje ziet het er totaal niet neon uit, helaas!


Zo, dat was alweer de laatste Tri Polish Challenge van maart 2014. Uiteindelijk zijn het vier best verschillende nail arts gevonden. Ik vind het moeilijk kiezen welke ik het leukste vind, ik twijfel tussen de eerste en de derde.

Welke Tri Polish Challenge van maart vind jij het leukste/mooiste?




Geen opmerkingen:

Een reactie posten