vrijdag 11 april 2014

Time Laps of a Flower (+ photo tutorial!)

Vorig jaar had ik mijn eigen moestuintje. Ik had mais, pompoenen, wortels, radijsjes, bloemen en nog wat dingen. Ook dit jaar ben ik weer rustig aan begonnen. Toen ik van de week zin had om een gedetailleerde nail art te maken zag ik het tomatenplantje in mijn vensterbank staan en bedacht ik dat wel een time laps kon maken op mijn nagels. Aangezien een tomatenplantje een beetje saai is, besloot ik toch maar voor een bloem te gaan.
Hieronder kan je zien hoe ik deze nail art gemaakt heb. Ik heb gebruik gemaakt van een dun kwastje en ongeveer 13 nagellakjes. Ik ben zelf erg blij met deze nail art. Helaas had ik het niet goed laten drogen en was de nail art al snel kapot. Gelukkig zijn er nog foto's :).

Op YouTube staan trouwens een aantal hele mooie time laps van groeiende bloemen. Als je gewoon een plantje hebt zie je niet zo goed hoe snel hij groeit, maar als je het zo versneld ziet, ziet het erg cool uit!



Heb jij wel eens een moestuintje gehad?

4 opmerkingen:

  1. Wat een leuke nailart zeg! Heel mooi gedaan!
    Nee ik heb zelf geen moestuintje, wel heb ik een klein tomatenplantje binnen staan.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankje!
      Leuk! Ik hoop dat er veel tomaatjes aankomen :).

      Verwijderen