dinsdag 1 april 2014

[Tri Polish Challenge] Pink, Yellow & Blue #1

Een nieuwe maand betekent bij de Tri Polish Challenge nieuwe kleuren. Deze maand zijn het de kleuren roze, geel en blauw. Heel erg vrolijke kleuren, dus ik hoop dat het nog even mooi weer blijft :). Deze maand zijn er trouwens 5 dinsdagen, dus dat betekent dat er 5 nail arts gemaakt moeten worden...
De Tri Polish Challenges geef ik altijd een nummer en geen naam. Dit omdat het vaak gewoon streepjes en stipjes zijn en het zo lastig is daar een naam voor te verzinnen. Als ik deze nail art een naam had moeten geven was het 'Gradient Saran Wrap' geworden. Dat is namelijk precies wat dit is: een saran wrap over een gradient.

Van tevoren had ik echt geen idee hoe het eruit zal gaan zien. Ik had wel gegoogled, maar ik kon niet echt een voorbeeld vinden. Uiteindelijk denk ik wel dat het mooier was geweest als de roze lak net iets meer gedekt had, want dan was het roze over het blauwe niet zo'n apart kleurtje geweest. 


Heb jij ooit wel eens een saran wrap over een gradient gemaakt?



Geen opmerkingen:

Een reactie posten