dinsdag 8 april 2014

[Tri Polish Challenge] Pink, Yellow & Blue #2

Roze, geel, blauw, zwart, wit en glitter zijn de elementen die deze maand bij de TPC gebruikt mogen worden. Roze + geel + glitter deed me denken aan de lak 'Call Me Princess' van Catrice. Deze textured lak is een roze met goud-gele glimmers. 
Nadat ik mijn nagels met deze prachtige lak had gelakt moest er natuurlijk nog een nail art op komen. Ik besloot om met blauw er kleine sterretjes/bloemetjes op te maken.

Bij deze nail art heb ik geen topcoat gebruikt, omdat 'Call me Princess' een textuur lakje is. Anders zou dat hele effect weg gaan, wat natuurlijk jammer zou zijn!

Vergeet niet te kijken bij de creaties van de dames hieronder!





4 opmerkingen:

  1. Heel mooi gedaan! Er staan veel leuke ideetjes op je blog. Ik wou dat ik het zelf allemaal kon maar ik heb er het geduld niet voor :D

    X Sara

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg mooie nail-art, netjes gedaan :) Ik kan echt nog wel wat leren van je site zo te zien!

    BeantwoordenVerwijderen