dinsdag 22 april 2014

[Tri Polish Challenge] Pink, Yellow & Blue #4 (+ photo tutorial!)

Het is weer dinsdag: tijd voor de Tri Polish Challenge! De nail art van deze week vind ik echt heel goed gelukt en ik kreeg er dan ook allemaal complimentjes op. Altijd leuk! Sommige mensen pakken zelfs mijn hand vast terwijl ik achter de kassa zat (op werk) om mijn nagels goed te kunnen zien ;). 
Wil jij ze ook van wat dichterbij zien en weten hoe je ze zelf ook kan maken, lees dan vooral verder.

Ik heb deze nail art 's avonds laat gemaakt, dus het was bij de foto's maken elke keer een beetje zoeken waar het licht het beste was. Vandaar dat de foto's niet een effen achtergrond hebben en sommige ook een beetje oranje zijn.

Deze nail art is laagje voor laagje opgebouwd, zoals je hieronder kan zien. Alles wat je nodig hebt is een grote en een kleine dottingtool.
Erg moeilijk om te maken is deze nail art volgens mij niet. Wat je vooral nodig hebt is heel veel geduld en tijd. 

Wat vind jij van deze nail art?


2 opmerkingen:

  1. What a lovely design and great tutorial, I definitely want to try this out now :) x

    BeantwoordenVerwijderen