dinsdag 29 april 2014

[Tri Polish Challenge] Pink, Yellow & Blue #5

Vandaag al weer de laatste TPC van Mei. Het was een maand met 5 dinsdagen, dus 5 nail arts. Toch begonnen de kleuren me nog niet te vervelen. Fijn!
Ik vond dat het tijd was voor wat neon kleuren, dus pakte ik een neongeel, een felle roze en een felle blauwe lak en ging aan de slag.
Tadaa... Dit is het geworden. De camera heeft altijd een beetje moeite met neonkleuren vast te leggen, maar op deze foto's lukte het het beste.


Als ik zo terugkijk op afgelopen maand vind ik de vierde week echt wel het mooiste!
Volgende maand zijn de kleuren trouwens paars, rood en groen. Ik heb besloten volgende maand niet mee te doen. Ik ben heel druk met mijn opleiding en deze kleuren spreken me niet zo erg aan dat ik gelijk allemaal ideeën heb. Om niet te veel tijd (en energie) kwijt te zijn met leuke nail arts verzinnen heb ik dus besloten niet mee te doen volgende maand. Wel zal ik gewoon artikelen blijven posten hoor :)!
En in Juni zie ik wel weer verder!


Wat is jouw favoriet van afgelopen maand?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten