vrijdag 15 augustus 2014

Chinese Nail Polishes

Mijn zus is na een half jaar in Azië te zijn geweest (eindelijk) weer thuis. Toen ze weg ging zie ik tegen haar dat als ze ergens een leuk lakje zag, ze die best mee mocht nemen. Ze was wel heel enthousiast, want ze kwam met wel 11 lakjes thuis :).


Klik op 'Meer lezen' om verder te lezen...

Wat trouwens wel grappig is om te weten is dat mijn zus zelf totaal niet van nagellak houdt en normaal gesproken dus alleen in een nagellak winkel komt als ik erbij ben. Maar nu, vertelde ze, leek het alsof ze 'een nagellakradar' had gekregen, want ze kwam steeds weer een nagellakwinkel tegen en dan kon ze de lakjes niet laten liggen. Vind ik niet erg hoor :P.

Een engeltje/elfje/fee op het dopje, wow. Erg fijn vasthouden is het niet, maar speciaal zeker wel. Het merk is denk ik iets van 'Sa' en er staan ook nog een aantal chinese tekens op het flesje.

Deze twee lakjes zitten ook in een apart flesje. De linker is van een merk genaamd Yuméi. Op de rechter lak staat Lalarus Noblesse. De grijze is trouwens een matte lak.

China = Hello Kitty...


Deze lak komt uit Thailand. Tussen het dopje en het flesje zit een kartonnetje. Waar die precies voor is moet ik nog even achter komen.

 Zijn ze niet schatting?! Ze doen me allebei echt aan playmobile en lego denken. De rechter is merkloos. De linker heeft een soort van sjaaltje om met daarop het merk: Kudan. Als je even de tijd heb moet je eens googlen op 'Kudan nail polish': allemaal schattige flesjes!

Tot slot deze drie flesjes. Ik vind ze erg stijlvol. Het merk staat onderaan op het flesje: The Face Shop.

Het valt me trouwens op dat op heel veel flesjes staat 'Made in Korea', dus zou de titel van deze post dan niet 'Korean Nail Polishes' moeten zijn?

Zo, dat waren ze. Ik ben erg blij met ze en ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen.


2 opmerkingen: