woensdag 30 april 2014

[Maandoverzicht] April 2014

Het is vandaag 30 april, wat betekent dat het morgen 1 mei is. Juist: tijd om alle artikelen van de afgelopen maand nog even op een rijtje te zetten.

Afgelopen maand kwamen er wel negen nail arts online. De eerste was deze Graffiti nail art.

De tweede was deze Time laps van het groeien van een bloem. Deze nail art vind ik nog steeds erg leuk. Bij dit artikel zat trouwens ook een foto tutorial.

Een paar weekjes geleden was het Pasen. Vaak zie je nail arts met paaseieren en konijntjes. Ik wilde eens wat anders doen dan normaal. Het resultaat heb je al eerder kunnen zien, maar hieronder zie je 'm nog een keer.

In de laatste week had ik geen tijd om een uitgebreide nail art te maken. Dus kwam er weer een Fake Nail online.

Tot slot weer de Tri Polish Challenge van afgelopen maand. Volgende maand doe ik een maandje niet mee (zoals je in het laatste artikel al kon lezen), daarna zie ik wel weer verder.
Mijn favoriet van de afgelopen maand is de Time laps. Die vind ik erg leuk geworden.

Wat is jouw favoriet van de afgelopen maand?




Geen opmerkingen:

Een reactie posten